HUDOBNO – PEDAGOGICKÉ INTERPRETÁCIE 4
HUDOBNO – PEDAGOGICKÉ
INTERPRETÁCIE
4
SR, Nitra 1998, 158 s.
ISBN 80-8050-162-9
INTERPRETÁCIE
4
SR, Nitra 1998, 158 s.
ISBN 80-8050-162-9
O B S A H
Na úvod | 7 |
Jozef Vereš | |
Hudba a hudobná výchova – pohľad do ich premien (plný text) | 9 |
Jiří Fukač | |
Pojem „postmoderna“ ve vztahu k hudbě koncem 20. století (plný text) | 45 |
Roman Berger | |
Štruktúra a význam dedičstva (plný text) | 55 |
Zuzana Martináková | |
Niektoré tendencie a vývinové determinanty v slovenskej hudbe 80-tych a 90-tych rokov (plný text) |
73 |
Ľubomír Chalupka | |
Slovenská hudba 20. storočia v koncepcii Richarda Rybariča (plný text) | 83 |
Helena Červeňová | |
Integratívnosť v hudbe z hľadiska hudobno-historického 3 | 95 |
(Náčrt vývoja integratívnosti v hudbe v období romantizmu) | |
Peter Šidlík | |
Hudobno-akustické, interpretačné a didaktické konzekvencie teoretického systému Paula Hindemitha (plný text) |
121 |
Alena Janičíková | |
Franco Zeffirelli a jeho vklad do vývoja poetiky filmových adaptácií opier |
127 |
Janka Kupková | |
Emocionalita a jej odraz v aktivizácii zmyslov a predstáv | 137 |
Alena Kručayová | |
Hudobná interpretácia ako špecifický druh umeleckej činnosti (So zreteľom na niektoré pedagogicko-interpretačné aspekty klavírnej hry) |
147 |