Nezáväzná kontrola originality záverečných prác.


Portál je prevádzkovaný Technickou univerzitou v Košiciach

Home

Music - Integration – Interpretation 12

HUDBA - INTEGRÁCIE – INTERPRETÁCIE
12


SR, Nitra 2010, 250 s.
ISBN 978-80-8094-706-4

Advised to print by:
prof. PaedDr. Štefan Gero, CSc.
doc. PhDr. Mária Strenáčiková, CSc.



O B S A H

Na úvod (full text) 5
Foreword  
   
Jozef Vereš  
Koexistencie hudby a jej reflexie v hudobno – pedagogických paradigmách
9
Coexistence of music and its reflection in musical - educational paradigms  
   
Radim Bačuvčík  
Vztah mladých lidí k produktům hudebního průmyslu (full text) 57
Young people’s attitudes towards the music industry products  
   
Martin Flašar  
Příliš hlučná samota. MP3 přehrávače a konstrukce individuálního prostoru (full text) 83
Excessively loud solitude. MP3 players and constructions of individual space  
   
Sylvie Barčíková, Veronika Ševčíková  
Mobilní telefon jako „zrcadlo“ poslechových preferencí dnešních středoškoláků (full text) 94
Cell phone as a “mirror” of audible preferences of contemporary
secondary school students
 
   
Alena Janičíková  
Audiovizuálne médiá ako technický fenomén 114
Audiovisual media as a technical phenomenon  
   
Jindřich Schwarz  
Filmový soundtrack jako fenomén postmoderny 144
Film soundtrack as a post-modern phenomenon  
   
Tamara Gončarova  
Genderový hudobný stereotyp v televíznych reklamách
152
Generic music stereotype in TV commercials  
   
Tamara Gončarova  
Degradácia umeleckej hodnoty klasickej hudby v televíznej reklame
171
Degradation of art value of classical music in TV commercial  
   
Eva Ferková  
Hudobné softvéry a informatizácia hudobného vzdelávania (full text) 184
Music software and informatization of music education  
   
Janka Kupková  
Esteticko - umelecká produkcia masmédií a jej edukačný rozmer 192
Aesthetic-artistic production of mass media and its educational scope  
   
Wiesława Aleksandra Sacher  
Vzory mediálnej kultúry v spontánnej detskej hudobnej tvorbe (full text) 203
Patterns of media culture in spontaneous children’s music creativity  
   
Miroslava Somogyiová  
Hudobná výchova z pohľadu výsledkov získaných dotazníkovým prieskumom (full text) 224
Music education from the perspective of results gained by enquiry research  
   
Beata Pituła  
The image of the teacher presented by the media vs. the professional prestige
of the profession
234
Obraz učiteľa prezentovaný médiami versus profesionálna prestíž tejto profesie  

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand