Nezáväzná kontrola originality záverečných prác.


Portál je prevádzkovaný Technickou univerzitou v Košiciach

Home

Music - Integration – Interpretation 9

HUDOBNO – PEDAGOGICKÉ
INTERPRETÁCIE
9


K vývinovým premenám hudobnej kultúry

Jozef Vereš, Alena Janičíková,Abomahdi Musbah Amer

SR, Nitra 2004 – 05, 91 s.
ISBN 80-969174-1-2

Advised to print by:
Helena Červeňová
Rašid Kishi



O B S A H

Úvod 5
   
1. Formovanie charakteru islamskej hudobnej kultúry 7
J. Vereš – A. Musbah, A.
 
   
Rysy islamskej kultúry a hudby v historickom čase 8
K vývojovým etapám 12
K výrazu hudba a hudobná teória 16
Arabské makamátové tónové rady 18
Transpozície arabských makamátov (full text) 28
K rytmickým modelom (full text) 34
   
2. K problematike dramatického tvaru v režijných koncepciách J.-P. Ponnella a P. Sellarsa (full text s.39-59) 39
(A. Janičíková)  
   
Filozofické a estetické východiská oboch umeleckých prístupov 39
Dramatické charaktery, ich vzťahy a vývojové tendencie z hľadiska
systematického prístupu
43
Dramatické postavy a všeobecné zákonitosti formovania ich charakterov 43
Základné východoská a podstata formovania charakterov dramatických
postáv
44
Klasifikácia charakterových čŕt dramatických postáv 48
Charakterové črty dramatických postáv, ich funkcie a štrukturotvorná
participácia na vývojovom priebehu dramatického oblúku
50
Klasifikácia a vývojové dimenzie vzťahov dramatických postáv 52
Analýza charakterov a vzťahov dramatických postáv a ich vývojových
tendencií v kontexte vývojovej krivky dramatického oblúka
59

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it.

I understand